Ardh Studio adalah sebuah syarikat yang berpengkalan di Ampang. Kami menawarkan khidmat cetak T-shirt, Lacoste & Jersey. Harga bergantung kepada jumlah T-shirt / baju yang ingin di tempah. Sila hubungi 017 280 1767 untuk maklumat lanjut. Terima Kasih.

Monday, October 3, 2011

Stolen @%$!

Dear Blog.

My leg hurts. My last word would be so stupid. Nak jadikan cerita yeah, i'm a hot temper person.. Try to understand that, try to understand that i am.. I am not happy. I feel so bad about it. I lost my Fedka.. Baby.. Forgive me.. try to understand that my fault.. my mistake.. "accidentally" i lost you baby.. u've been stolen.. ini hidup bersama kamera kesayanganku.. yang telah hilang di curi semalam.. bibir senyum kata merayu padaku datanglah balik padaku.. i want my FEDKA back.....!!!!!!!!!! 

Tersenyum dalam tangis, kadang dia menangis dalam senyuman.. apa yang terjadi ni.. memang kecuaian ku.. aku leka.. dan barang aku dicuri.. di panggung wayang.. silapku letak beg di bawah kaki.. cuaikan? Tengok nya cerita Fright Night.. terus fright abis barang ku ilang.. yang paling aku sayang kamera FEDKA aku dalam beg tu.. Damn u blog. Makin sakit aku luah feeling ni. As Blood Runs Black jugak but aku sedap dengar layan lagu metal yg heavy ni. Takde guna aku cite lagi. Even aku cite pun ada sebabkan.. dah takde rezeki kan.. dont know why.. suprise.. but you're always be my hero.. even know that i'm lost my mind. Sampai aku sepak kerusi panggung. Satisfy. Kaki aku terseliuh. Dah kena betul urut urat kaki aku. Apetah lagi mama aku marah-marah lagi, sorry ma, dont worry bout me.. . the day totally **** me up.

Somehow i realize.. ada hikmah sebalik nya kan.? i have no choice. I wont say good bye baby.. in memory  of Fedka.. i love u. And we have been together since.. the best i ever had will never forget. I wont regret. Baby u may me dont worry.. I will be strong without you.. Never be replaced.

I dont know what to say.. My advice.. For all everyone.. Beware of thief. Becare full of your things, and are likely to be carrying some money and/or valuables. Could be anywhere.. just beware of f**king thieves! i secretly angry with the world. This is a lesson learned.


I cant give up when you're gone. R.I.P 2 October 2011