Ardh Studio adalah sebuah syarikat yang berpengkalan di Ampang. Kami menawarkan khidmat cetak T-shirt, Lacoste & Jersey. Harga bergantung kepada jumlah T-shirt / baju yang ingin di tempah. Sila hubungi 017 280 1767 untuk maklumat lanjut. Terima Kasih.

Friday, October 7, 2011

Dizzzy

Dear Blog.

Stress when we feel that everything seems to have become too much. Huh.. got lot things to do.. Searching.. where i do wanna go.. where i have to be.. im so sick about it. Ya Allah.. Permudahkan segala urusan ku.. Aku hanyalah insan biasa.. Aku mahu kebahagiaan di dunia dan akhirat.. Hidup dan masalah hanyalah sementara.. Apakan daya aku hanya menumpang di sudut hati. Tiba masanya ... Aku menyedari siapa diriku hanya sementara... Apakan ... Apa eh.?

Its been a week. Pusing sana sini interview. Jalan jalan cari pasal. ughh.. pasal lah. Honestly, it's lame, it's annoying, it's dumb. Talk normal, damn dude. Best lah wei. Macam-macam tempat pergi. Jumpa bermacam orang. Tempat yang menarik or tak tarik.. HAHA. Pengalaman interview definitely memang memberi nafas yang baru.. bermacam pengalaman.. dapat or tak.. terserah. Chill. Thanks my friend, kerana menemani gue bersama, tq Zul, you are taller, such as humor, poyo lebih, gila lah.. manusia Ketapang Villa. Aku enjoyed bile lepak ngan kau carik keje sama-sama, etc. Sorry sangat-sangat wei, kalau aku marah kau sangat pasal resume. Glad i have friends who don't really know what's happening next.

Yik? Sedang aku menulis-nulis ni, ada pulak bunyik keter polis main kejar-kejar kat luar dengan superbike.. Dah lah satu taman Kg Melayu lak tu.. gile lah. Menganggu konsentrasi luahan gue jer. Polis mati pencuri jaga.. Nasib baik semua orang tidur mati.. Aku berjaga dengan gatekeepers aku.. Pak teh & Belangkie. Dah besar dah korang.. Tapi asyik melompat2 jer bila masuk rumah, kuat makan lak tu.. meowww.

Listen to it's mellody. Because it's definitly not here. I love that song. Dari pagi ke petang ke malam.. aku asyik pening bertambah migrain agaknyehhh, penat sangat kot. The very hurt headache, and if i carry on this way so long.. hanya ubat aku si dia jer. kaboom! Good night blog, i hate cancer.. Cause the hardest part of this is leaving you.