Ardh Studio adalah sebuah syarikat yang berpengkalan di Ampang. Kami menawarkan khidmat cetak T-shirt, Lacoste & Jersey. Harga bergantung kepada jumlah T-shirt / baju yang ingin di tempah. Sila hubungi 017 280 1767 untuk maklumat lanjut. Terima Kasih.

Sunday, October 16, 2011

Nasreen.

A very special ceremony wedding friend.. their wedding very unique. Selamat pengantin baru Nasri & Areen. Ku doakan bahagia bersama hendaknya, dunia akhirat, menjadi pasangan soleh solehah. Amin...


Yeah. This picture taken and edit by me.. His wedding.. Dear, Nasri! It's been a long time we are as friend. And now you're married with the loved one. "Areen" u are definitely for him. Congratulation both of you. Alhamdulillah. Happy aku tengok korang. Kau pun macho beb.. Even we're not so closed like before.. I admit that you're still my best friend ever. I'm speechless..

Since we met its been you and i.. Kita kenal kat belakang kelas dulu kan? Kawan ku yang satu ni jelah dari zaman kanak-kanak dulu.. Kenangan.. Alam Jaya. Kawan yang baik dalam hidupku. Terlalu banyak kenangan kita berdua.. Aku terlalu sayang kenangan tu.. sebab bila pada masa satu tahap.. memori kita akan teringat kembali.. untuk selamanya. Bukannya senang nak cari kawan yang baik. Saya bernama Muhamad Azam Bin Jamal. Saya tinggal di Taman Alam Jaya. Saya ada seorang rakan yang bernama Mohd Nasri bin Mohd Yusof. Dia bersekolah di Sekolah Kebangsaan Taman Cuepacs. Dia sekelas dengan saya.. cam karangan upsr la pulak aku tulis, well2.. Setiap orang pasti mempunyai kawan baik. Begitu juga dengan saya. Saya sangat menyayangi kawan saya itu.. If you have one good friend, you're more than lucky."

Waktu demi waktu berlalu. Aku yang dulunya hanya menetap 12 tahun di Alam Jaya, terus berpindah, dan meninggalkan sahabat baik ku.. Jauh aku pergi, merantau sana sini, tiba saat jer, segumpal rindu. Kehidupan terus berjalan.. Tanpa berhenti.. Dua sahabat menjalani hidup masing-masing.. Tiada seperti yang dulu selalu bermain, bergurau senda, berbasikal, berlari, bergaduh, bersekolah, bermacam-macam, yang selalu teringat pada zaman kecil. Kenangan kan? Setahu aku la kan.. bermacam kawan yang aku kenal.. tak ada pun yang sebaik dia.. tak akan ada.. macam aku ni tulis ayat kat awek pulak.. tapi realitinya its all about friendship, my friend.

Kerana manusia terus berubah, & hidup terus berjalan.. I admit that jauh yang memisahkan persahabatan kita yang dulu.. Kita berdua dah ada kehidupan masing-masing.. meningkat dewasa, dan terus berjalan. Hinggakan fikiran kita bukan sama seperti dulu.. Hope we'll be friends forever, together we'll always be. We'll think back to the past and think about how happy we are..