Ardh Studio adalah sebuah syarikat yang berpengkalan di Ampang. Kami menawarkan khidmat cetak T-shirt, Lacoste & Jersey. Harga bergantung kepada jumlah T-shirt / baju yang ingin di tempah. Sila hubungi 017 280 1767 untuk maklumat lanjut. Terima Kasih.

Sunday, September 4, 2011

Subang Friend Finder!

Teringat kenangan masa belajar di sekolah Subang dulu. Ahhh, rindunya nak balik ke sana. Nak jumpa kawan-kawan lama. Well.. Nak buat macam mana, before this my life like pindah-randah. Hari ni dah set date nk jumpe dgn kwn yg dah lama x jumpe.. I've met an old friend, classmate. Its been awhile.. Meet this guy, name Pali a.k.a Frodo! Haha. 


Macam-macam cerita ada. Tapi yelah, dah lama tak jumpa, biasalah habis keluar cerita-cerita lama. Gembira tak terhingga. Hehehehe memang best lah kau Pali :) . Sahabat ini yang aku kenal dulu seorang ketua darjah yang otai, suker belasah orang, berjiwa muzik, kaki baran (mampus aku kena marah).. tapi sekarang dia dah lain siot. As i used to know him, he's still him. He's getting better. A good friend. Well, he's rock. Damn he's an ex-band of Drama Coma. Sian tapi band dia dah RIP. Anyway their song is superb screamo!.Tapi metal tetap di hati ku jua. Haha. Respect him got into passion on music.. teringat masa kecik-kecik dia memang kaki music. Caya lah beb. Tak sangka kita minat benda yang sama di arena music.. dan dia membuktikan life dia berjaya dalam muzik and so on.. Sayang sekali aku tak sempat nak lihat dia perform atas stage.. its too late.. Anyway, thanks man for meeting up, thanks for the memory, i have a great time chit chat with ya, even lepak kat McD berjam2, sampai makcik sana pun join chat sekali. Heee. Apa lagi ek aku nak citer pasal kau yer Pali? Hua2 tak sempat aku nak mintak autograph kat kau.. Oh yeah! Besides of the story..macam mana aku boleh jumpe pali..?


Ni lah diaaa.. Nisa a.k.a Niesya Joblie, pun juga friend classmate aku.. Tak sangka kan, dalam banyak2 kawan.. kawan yang tiru buku Mathematic aku jugak, dapat recognize aku first kat FB. Tapi masa tue kita dok kt belakang kelas kan, kau duk ngan zarah kan, rupanya sedara Pali. Hidup Jawa. Haha. Thanks beb, disebabkan kau aku dapat bertemu Pali kembali. Macam jejak kaseh la pulak. Kita memang satu kelas, ko tahu rahsia aku, aku pun tahu rahsia kau kan? Haaa.. anyway we all grown ups, bagi aku dah xder ape rahsia dah.. lalala. Sorry la, aku dapat jumpe 1st love kau dulu..Pali oh Pali.. Jangan jelous taw..hahaha.. Kita siap pelok2 lagi. Mmg best kitorang lepak td * pu pa pu pa.. kalau kau ada sekali lg happening kot.. tp kan, pali mmg byk citer psl kau, no wonder u all memang bercinta ek time sekolah dulu.. hehe. Tulah kan..banyak kenangan bersama. Pali citer ko simpan surat cinta Azrin? haha, bak kata pali, kau org yg bersentimental, ye la ade value kan.. kalau aku dah terbuang kot surat cinta lama, ahaks! Ntah apa cite Azrin ek? Setahu aku, aku pernah terjumpa dia dulu masa form 4 kat masjid jamek..tp xsempat nk tegur..tp aku tahu dia pandang aku semacam..aku pandang je lah dia lama2..hanya senyuman je mampu kan. Gosh, takut tersilap orang jew. Tp sah lah memang dia. Cabot! Apa lagi ek nak citer pasal kau ye nisa.. banyak, tp takut nanti Pali semelih aku kang..hahah, oh kau mmg die hard fan dengan tomok dulu, ahaks..sampai muka aku pun kau nampak tomok.ha ha ha. Kelakar. Gelak lah. Sakit perut aku, gelak2 lepak ngan Pali... So the next patient is..?


Anwar Imran! I wish he could recognize me from the first place. But that's okay. Thanks a lot man.. its not too late for you, untuk ingat aku blk.. i am nobody else. Need a time machine? Dalam banyak2 kawan Subang, kau lah aku paling rapat..sebab kita selalu lepak sama, rumah pun dekat..even aku stay kat Subang setahun..xbermakna aku lupa semuanya tentang persahabatan kita.. eceh, touching lak, ni gelak kau kikiki. Balik je dari jumpe Pali, dapat gak chat kau kt FB. Nasib aku baik dapat sahabat yang tak amnesia. kikiki. Citer pasal kau Anwar..aku pun sama gak xberapa gak ingat, memory pun dah karat.. Yang aku tau kau dulu pendiam..tp kan bile kite rapat time form 2 tu, kau ni gempak lah. haha malam2 kite lepak kedai burger sebelah rumah. pekene benjo sudah, ingat lagi kot pakai coin lame singgit beli.. hujung minggu kita main game sama kt pc rumah..game KOF. HA HA HA, Best dowh zaman budak, apa pun boleh buat.. Sampai rumah Fitri lak, lagi lah bapak gamer, siap ada arcade machine kat luar rumah..hak2. Citer lama kan..xbyk la aku igt..i'm not a Sudanish anymore..dah daftar kat Kl balik, haha as a Malaysian is proud to be. Woah tegur aku jadi melayu Salleh ye..kikiki. well there's a lot of changed of u, much better than before.. Wei, aku tunggu je bussines dari kajian kau..kau kan pengasas...YEAH! Boleh pergi jauhhhh punyer~! lama gak chat, thanks man, kerna memberi aku kekuatan. Nasihat dan teguran syor kau menjadi pendorong aku. InsyaALLAH. Teringin nak jumpa kau, apakan daya kau kat Penang kan..kikiki. Someday, we will meet again. And gud luck whatever you do Nuar, andai masa dah seru..jodoh semua di tangan dari Nya. InsyaALLAH, kau akan bertemu dengan pasangan yang ideal tuk kau.. Amin. Next..

 Hasnora.



  • February 4, 2010
    • ini cam..
      sekolah kt subang jaya ke?

  • February 5, 2010

    • yup..y?

  • February 5, 2010
    • haha. gadis bbaju kurung ijau. cube back to school jap..kire2 mase form 2.. awk rapat dgn norehan xsilap saya dulu. xpun nisa? entahlah.. saya pulak dengan azrin or fazley..haa yg saya ingat anuar! dan kamu pulak hasnora.

  • February 5, 2010
    • owh..masa form 1 n form 2 sye pengawas library..sek subang mase 2...
      tp sye x ingat awak...azrin sye ingat la...
      ade pape yg leh buat sye ingat awak x?

.................. .

That's all to remember.. My main motive behind this post is to take everyone to the days when we enjoyed a lot with all our friends but today we all miss them.. I am Happy i have got some time to remind you all.