Ardh Studio adalah sebuah syarikat yang berpengkalan di Ampang. Kami menawarkan khidmat cetak T-shirt, Lacoste & Jersey. Harga bergantung kepada jumlah T-shirt / baju yang ingin di tempah. Sila hubungi 017 280 1767 untuk maklumat lanjut. Terima Kasih.

Saturday, September 10, 2011

Friends College.


Hari ini saya keluar berjalan-jalan @ The Curve, dah jauh kami pergi. Kami pergi tengok Paan a.k.a Ba'an main Drum, jumpa kawan yang dah lama tak jumpa, kawan kolej, dan yang best saya main game Daytona dengan Adi Izwan a.k.a Ba'di. Adi oh adi, aku memang dah kena badi dgn kau, asal jumpe kau je gaduh..haha, macam anjing kucing., well kita dah berkawan lama, even muka kau cam bruno mars, kau tetap just the way you are. Damn, i miss u man.. im truly sorry because of last thing's disappointed.. didn't make a day to see u married, like a bruno mars song, i think i wanna married u..euw, haha. Semoga bahagia di rumahtangga. Thanks man, i'm glad we met again.. even we're not close like used before, you're still my best friend ever had. Hey, sedaplah makan at warung penyet favourite kau tadi. Nak2 je, bahang kepedasan tak terkata meletup kat pale otak.

Sedang-sedang kami menikmati makanan di warung penyet, tiba-tiba budak kecik datang sergah kami..hehe itulah dia Dayana a.k.a Ba'yana. She came along with her bf Paan, and Mawar? Sekuntum mawar merah, sebuah puisi..hak2. About Dayana, she's always a friend of mine. Back to in da collegue, she's really a sister onto me, besides that, is Alyn a.k.a Ba'lyn. They were all is just like adik-beradik to me, even xnampak macam akak2, but they will always be my besties! Glad i have these two of girl friends. ahaks! Miss our moment life time in collegue.. we were in the same course. A lots of memory.. Alyn and Yana. Thanks dear. But Alyn!!! Where are you? Hope someday we will chill out together yeah?

In the mean time, while we pusenk2 at The Curve, then we went to cinema, entah apa nama cineplex or cynthiaplex..kekeke. We all pun watching movie, ceritanya 'Contagion'. Comment bout this, really sigh la tapi boleh laa.. memandangkan aku ni kuat tengok free movies online, banyak2 citer dah kuar aku da tengok dah ha ha ha :P, so its contagion, slow xbest! haha. banyak pot pet pot pet, tp message bout the movies ada, pastikan diri anda berjaga-jaga kerana ancaman yang ditimbulkan oleh penyakit yang boleh membawa maut! Seperti virus SARS etc. Nasib baik Kate Winslet ada dalam lakonan tersebut, dia berlakon memang menarik kelas giteww, pheww~




Habis pun movie dah, kitorang pun berjalan at bazar, hmm aku suke decoration building The Curve, its own unique lorh. Sedang berjalan-jalan, ada aweks sexy2.. Ingat.. Puasa mata! Tapi awek sexy tu bagi baloon kat Yana and adi, sebab diorang nampak cam budak kecik kot dapat.. Rupanya awek sexy tu promoter.. Thats why lah. They all shopink, beli spek mata sunglass, aku ni xberapa suka pakai sangat speky2 ni.. Adi beli spek tu.. Aku nak je beli, dia dah rembat dulu.. Sebab aku xtahu, bila aku pakai lg se-mart kot. Kau suruh aku pegang belon kau, kau pun bagi aku free belon tu, aku ter-jelous sebab bukan belon aku, terlepas dari tangan, belon tu pun melayang. Bye-bye belon.

Dah puas jalan kan? We went to Herris restaurant, ala xcarte, ala mamak pun ada, tapi waiter dia cam lembut jer. But delicious! Thanks to Mawar datangnya dari medan, she treat us all. Mudahan bisa rezeki datang kembali, belanja kami lagi yeah.. Anyway, i have a great time hang out with y'all. Bila lagi kan nak lepak macam ni lagi.. haha.. tak tau la bila kan? The language of friendship is not words but meanings.. nahh, pictures, tak banyak aku snap..


Mula-mula korang dah tangkap fish eye.


Sampai aku sama-sama fish eye.


Shuh shuhh.. aku nak tangkap sorang2 je lak.


Peace yo Yana! eh seram mawar bergerak.


Nah ni je gambar, yang lagi satu blur2. Sorry tak dapat blu tooth, hset bb la ni :P


Makan lah kuey teow tom yam.


Alamak Adi, ni je gamba kau jelir aku :P


Alyn is missing! Kindly tak cukup corumn. Fahmi handsome.


Oh yeah.. sedang aku mencari sesuatu, tetiba terbelek ade 2 keping gambar lama je, aku simpan dari korang yang printed la. Just for shared.. My treasured! Ikutkan banyak je dalam pc, tapi serabut aku nak carik tengok balik..haha, entah ke mana.. That's all. Your friend, Dot a.k.a Ba'dot, nahhh memory~ tata